Ei bine, următorul pas după obținerea autorizației de mediu este analiza acesteia și identificarea tuturor obligațiilor/raportărilor de mediu solicitate.
Astfel, prin autorizația de mediu emisă, se pot solicita următoarele raportări:
- Raportarea privind cantitățile de deșeuri generate în urma desfășurării activității,
- Raportarea privind cantitățile de deșeuri colectate, tratate, eliminate;
- Raportarea privind cantitățile de ambalaje introduse pe teritoriul național (din producție proprie, inclusiv importuri);
- Raportarea privind gestiunea echipamentelor electrice și electronice și a deseurilor de echipamente electrice și electronice;
- Raportarea calitatii apei uzate evacuate in reteaua de canalizare,
- Raportarea calitatii aerului/emisiilor/imisiilor;
- Raportarea calitatii solului,
- Raportarea calitatii zgomotului/vibratiilor
- Raportarea privind gestiunea substanțelor chimice periculoase;
- Raportarea privind gestiunea uleiurilor proaspete introduse pe piață, consumate și privind uleiurile uzate generate, colectate, valorificate și eliminate;
- Raportarea privind gestiunea bateriilor/acumulatorilor și a deșeurilor de baterii și acumulatori.
www.AutorizatieDeMediu.ro vă pune la dispoziție servicii de colectare a datelor necesare redactării rapoartelor specifice, întocmirea acestora și depunerea lor către instituțiile Statului, având grijă să respectăm termenele legale.